sjuker

Hello på er!

Jag känner för att gå och gräva ner mig just nu. Mår riktigt dåligt.



saker jag lider av just nu:

-feber
-hosta
-ledsmärtor pga feber
-förkylning
-svullna bihålor
-ögonsveda och rinn.
-svettningar
-KÖLDSKADOR (Känns som det är minst tretton minusgrader här inne. Kan inte ha för många filtar på mig!)

Läste någonstans att typ halva Sverige har influensan just nu. Är det sant? Vet inte vart jag läste det.

Så nu tycker jag att alla som läser detta skänker mig en krya-på-dig-hälsning. Och håller tummarna att jag blir frisk snarast, senast lördag eftersom det då vankas inflyttningsfest med cirkus trettio gäster. Men helst tills imorgon eftersom det då vankas jobb. Har ej råd att vara sjuk.

Nä, nu ska jag dra upp filten till ögonen och tina ett par grader.

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!



Det där med att många har influensa nu verkar stämma, ett gäng människor jag känner har det.. + är många förkylda nu.. så hoppas verkligen du blir pigg å kry snart, inte bara för festens skull... men lite också för festens skull;) KRam

2012-03-06 @ 15:04:15
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

krya på deeeeeej!

2012-03-06 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0