Rhodos del 2. Elli beach

Vår första heldag på Rhodos spenderades på Elli beach där vi hyrde varsin solstol.
 
 
Björn tog sig ett dopp i havet. (Det gjorde jag med men det finns det inga bildbevis på denna dag)
 
Och sen såg han på mig med exakt den blicken som han såg på mig på Malta. Och om jag inte hade smält innan så hade jag defintivt smält nu. Sen var det ju ganska varmt också... hehe
 
Jag solbadade.
 

Stenstranden och hopptornet långt där borta.
Björn tog sig en semesteröl.
Och så kom C-J och Ahl förbi och gjorde oss sällskap.
 
En himla bra start på en himla bra semestervecka.
 
 (ps: detta inlägg är tidsinställt eftersom jag befinner mig på jobbet nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0