Fredag

God förmiddag!
 
Så här skulle jag se ut om jag kom från Jupiter.
Så ni vet liksom.
 
Har precis kommit hem från ett frukostmöte med jobbet. Älskar våra möten. Vi kommer alltid fram till så himla mycket bra. Spännande saker som händer som vanligt. Roligast framöver är att vi ska få ombyggt. Är aspepp på det!
 
I kväll ska jag jobba med. Älskar mitt jobb i vanliga fall, men just fredagskvällar är väl det pass jag ogillar mest. Ni ska bara veta attityden på vissa ungdomar. Mentalt springer man gärna iväg och hämtar en gummiklubba och ja, ni kanske kan lista ut vad man vill göra med den. Hehe.. men som tur är är i alla fall 97,5 procent av ungdomarna roliga och trevliga.
 
Instagrambild. Björn kom hem med blommor. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0