Semester

hej mina små gullungar! putinuttinutt!
 
Näerå.
Ba skoja.
 
Här pågår semester och det innebär mental vila och att bara njuta av vardagen och...ickevardagen. Att vi gör sånt som man inte kan göra annars. Som att vara vakna hela nätterna och elda tunna, dricka vin klockan 11 en tisdag till exempel.
 
Vi har hängt i våran lilla stuga en hel del. Det finns ju en del att göra på den om man säger så. Just nu känns väl allt lite överväldigande men en massa saker som både MÅSTE och "måste" bli gjorda innan sommarens slut. Det gäller att prioritera.
Samtidigt blir jag så stressad över att min semester snart är slut. Och då går det ju inte att njuta av semestern som är. Snacka om moment 22.
Vi har till exempel inte ens hunnit bada i en sjö i år. Katastrof!
 
(Ja, jag har en jättefinne mitt på näsan. Och ja, den gör sååååå ont.)
 
 
Ikväll är vi i alla fall hemma och har spenderat exakt hela den (kvällen) i soffan. Beställde hem mat också, för det var vi definitivt värda! Kinamat - ooooomnomnom *dregelsmiley*
 
Tänkte påbörja ett inlägg från Rhodos. Håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0