sammanfattning 2012.

 


Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Ja! Firade ett år som förlovad. 11/11-11 - 11/11-12. Blev tillsvidareanställd på jobbet. Tror det var i år. Insåg nog att jag blivit vuxen. Även om jag fortfarande är i förnekelsefasen. Det där barnsinnet ska man alltid behålla. Besökte Norge för första gången. SÅG COLDPLAY!

Coldplay. ♥

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!

Dog någon som stod dig nära?
Nej. Ingen som stod mig jättenära.

Vilka länder besökte du?
Sverige. Norge. Sen åkte vi ju kryssning till Åland och Riga.

Oslo.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Definitivt. Men vad, i will not tell. ;)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Min födelsedag. Eller egentligen den 27. Eftersom det var då det hände. Älskling ordnade med jordens överaskningsfest för mig. ♥

Vad var din största framgång 2012?
Jobbet. Att jag fått så mycket ansvar och förtroende. Älskar det!

Största misstaget?
Det var egentligen det bästa, för alla. Det med Figaro, men kan ändå inte låta bli att sakna ihjäl mig efter honom.

Bästa köpet?
Resan till Norge. Den behövde vi.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag och Björn tänker likadant om framtiden. Alla drömmar och allt som verkligen kan bli sant.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Miss Li - 1:a gången och alla andra låtar från "Så mycket bättre". och dessa:

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är lyckligare nu!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Rapade. På riktigt alltså. Jag är hemsk.

Blev du kär i år?
Jag var ju redan kär. :)

Favoritprogram på TV?
Blev besatt av "The Walking dead".

Bästa boken du läste i år?
Alltså, har nog inte läst klart någon bok än. Är sanslöst dålig

på att läsa ut den hel bok. Men himla bra på att starta nya.

Största musikaliska upptäckten?
Darin. Har alltid tyckt han har varit en sån himla tönt, faktiskt. Men i och med sin medverkan i "Så mycket bättre", så har jag totalt ändrat uppfattning.
Och Kent. Har lyssnat på Kent i många år, men det var först under 2012, som jag upptäckte att de faktiskt gör många bra låtar.

Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig fina vänner i födelsedagspresent och det fick jag tusen gånger om.

Något du önskade dig och inte fick?
Det är många saker jag önskade mig och jag inte fick. Men, man kan ju inte få allt. :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jobbade. Fick gotårta och finsång av kollegorna.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, alltså om jag vann lite pengar. Jag är inte girig, men en miljon skulle räcka. ;D

Vad fick dig att må bra?
Säkerheten och lugnet hemma.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är lite okunnig när det gäller kändisar faktiskt.

Vem saknade du?
Figaro.

De bästa nya människorna du träffade?
Undrar om vi är så många nya i vårat gäng. Vi är lite same, same.
Fast Mio är ju en favorit. Även om han tillkom 2011, så är det ju först under 2012 som han själv blivit mer medveten om sin omgivning.

Mest stolt över?
Att jag vet att jag klarar mig. Jag har alltid varit självständig av mig, men alltid varit osäker. Men jag är mer säker nu än någonsin, på allt. Det är jag stolt över. Mig själv.

Högsta önskan just nu?
Om jag inte skriver det här så kanske det blir av. Man ska ju inte avslöja sina önskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0