Hem ljuva hem

Hellu.
 
Nu är vi hemkomna från Rhodos. Jag är totalt dyngtrött och skulle väl kunna sova i ungefär ett dygn till. Men jag ska iväg och jobba om några timmar. Sen vaknade jag eftersom de fortfarande håller på och bygger utanför. Låter som tusen jordbävningar utanför fönstret. Min kropp har dessutom fått någon jävla chock av att komma till Sverige igen. Blev typ sjuk i natt. Förkyld, ont i halsen, hostig osv.
 
Nu blir det att jobba i två veckor, sen har jag tre veckor semester igen.
 
Bjuder på lite Instagrambilder från Rhodosveckan:
Windy beach. Här blåste det som fan, men med tanke på värmen var det mest skönt med lite vind. Den svalkade lite. Dessutom askul att bada här.
Saxat från en video. Björn kände på vattnet.
 
Vi hyrde solstolar på Elli beach en dag och jag läste Håkan Hellströms nya bok. Eller ja, såg. Den innehöll ju mest bilder.
 
Min fina Björn. ♡
 
En kväll åt vi på restaurang Victoria i nya staden.
 
Björn i solnedgången.
Björn och jag. ♡
 
Efter stranddagen brände jag upp mina ögonlock och min hårbotten. Så jäkla typiskt mig. Gör det jämt, trots att jag skyddar mig mot solen. Så blev keps och solglasögon två hela dagar efter det.
 
Vi åkte på båtutflykt till några stränder och vikar. Här stannade vi till för att bada.
 
Vi hängde på Linda & Co's hotell en kväll för att käka mat och sjunga karaoke. Det visade sig sen att karaoken var inställd, så då åkte vi in till stan igen.
 
Våran sista soldag hängde vi på Windy beach igen.
 
På kvällen gjorde vi oss fina för att gå ut och fota.
 
 
Tog massa bilder i solnedgången.
 
Och här är vi hemkomna igen. Trötta så in i norden.
 
Nu ska jag lägga in alla bilder i datorn och förbereda för massa blogginlägg. Puss så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0