Faluröd med blivande vita knutar.

Berättade ju ungefär två inlägg ned om att jag och Björn skulle iväg och göra något himlans roligt. Eftersom allt gick bra och sådär tänkte jag nu berätta om vad det var som skedde.
 
So, here it goes.....
...
 
...
 
...
 
...
 
*trumvirvel*
 
...
 
...
 
...
 
....
 
Vi köpte stuga!! 
 
 
En liiiiiten liten mysig men även härligt finfin sommarstuga. Eller ja, så himla liten är den inte. Men definitivt finfin! Vet ej kvadatmeter osv men det är ett sovrum, ett vardagsrum/kök, en "skafferihall" och ett litet förvaringsrum med lite garderober + tomt osv. Ca 7 km från stan. Perfekt!
Blir våran lilla oas där vi kan göra vad sjutton vi vill. Så himla pepp på den alltså.
 
(fan va pepp jag är på saker numer...tror det ordet fastnat på min hjärna)
 

Här är den i alla fall.
 
Lär hålla oss båda sysselsatta ett tag. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Vad söt liten stuga :)

Svar: Tack! Visst är den charmig? :)
S a n d r a

2013-06-26 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0