MacBook Air

Halloj!
 
Tillbaka med nya krafter nu då?
Köpte en ny dator idag. Fick ju liiiite panik över min andra dator som knappt ville fungera. Eller ja, den fungerade ju. Men knapparna "b", "v", "ä" och mellanslag funkade inte, vilket gjorde att jag ville frustationskasta datorn i golvet varje gång jag försökte skriva något. 
 
Är så sjukt taggad på min nya bebis. Datorn alltså. Det är en MacBook Air, vilket i stort sett allt är nytt på om man som jag är van vid Windows. Har blivit några suckar och felklickningar. Men jag lär mig!
 
Har hittat webcameran. Har gått på en diet ett tag och jag tror bannemej man ser lite resultat: 
 
 
:D 
 
Nä, nu ska jag slita lite mer hår. Måste. lära. mig. IOS X. Någon med något bra tips?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0