Pepponsdag!

Hej!
 
Är astaggad just nu. Vi ska iväg och göra något riiiktigt roligt alldeles strax. Vill hoppa upp och ned och skrika "iiiiiiih", typ. 
 
Försökte förmedla det till en bild. Kanske märks mer inuti mig än utanpå, haha. Och ja. Jag har en stor jäkla finne på hakan. Trodde man skulle slippa sånt när man blivit gammal, men icke! (Måste bara säga att det t a c k  o c h  l o v (!!!!!!) är bättre nu än under tonåren, trots allt).
 
Är dessutom aspepp på min bantning. Har gått ner tolv kilo sedan starten för lite mer än fyra veckor sedan. Vill bara fortsätta och fortsätta.
OCH, som om inte det vore nog(!!!!!), så vann jag dessa sköningar på jobbet. Väldigt välkommet!
 
MEN, nu ska vi åka och göra det där jag skrev om ovan. KANSKE, om allt går vägen, kommer det ett litet blogginlägg sen om vad det är som är i görningen. ;)
 
BAJ!
 
 

Kommentarer
Postat av: TinA

Shit, 12kg på fyra veckor är inte dåligt! :P

Svar: Nej, är fan stolt över mig själv! Men mer ska det bli. Är icke klar än! :D
S a n d r a

2013-06-19 @ 17:59:37
Postat av: Kristin

Hejhallå, jag har också blogg :D Fast är inte så aktiv, hehe :) Kram!

Svar: Hej på dig! Vad trevligt! ;) ska jag kika in. Nej, det är inte jag heller tyvärr.. var mer förr. Men försöker bättra mig!
S a n d r a

2013-06-24 @ 17:31:29
URL: http://ljuvali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0