Maltanostalgi :')

Hej på er!
 
Jag har lyckats dra på mig jordens jäkla förkylning. Antagligen är det pollenallergi eftersom jag fick likadant året innan och året innan det med. Borde kanske kolla upp det och få någon medicin som fungerar. Tills dess får jag förstöra mina stackars näsborrar ännu mer med mitt kära Otrivin. Som jag använt sen..ehm, typ maj - förra året. :-)
 
/liiiite nässpraysberoende.
 
Men utöver det mår jag bra. Är så jäkla nöjd, för vi har bokat in oss på en Rhodosresa till sommaren. Det är några av vännerna som ska åka, typ de som åkte till Malta. Plus, minus några. Först hade vi bestämt oss för att stanna hemma, men sen bestämde vi att vi FASEN tar och följer med. Ska bli så jäääääkla kul! Längta som fan. Det är bara 52 dagar kvar. Fast dagen är snart slut. Och då är det 51. Och sen går flyget tidigt som fan på morgonen, vilket betyder att vi måste åka hemifrån redan dagen innan. Så egentligen kan man säga att det bara är 50 dagar kvar. Faktiskt.
 
fiiiina Malta.
 
Och jag på en restaurang vid Golden Sands. Om ni någon gång åker till just den stranden MÅSTE ni åka med en kille som har en speedboat där. Han går fram och tillbaka på stranden och letar folk som vill med. :) Han drar er ut på ett äventyr ni aldrig kommer glömma. Fick bada i grottor, hoppa från klippor m.m. Var liksom lite mer privat eftersom det inte står med i någon turistguide.
 
På tal om en helt annan sak.. Innan jag börjar skriva på bloggen så känner jag att jag inte har något att skriva om. Men nu när jag börjar skriva så skulle jag nog kunna fylla ett helt collegeblock. Med enbart nonsens dessutom. Får försöka sålla ut. Vad vill ni läsa om?
HAR SÅ MYCKET ATT BERÄTTA känner jag nu. Fast jag har ju inte så mycket att berätta egentligen. Blir som när man träffar en gammal vän, antar jag. Kan inte sluta skriva. Men nu får det räcka för nu.
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: TinA

Bara babbla på, tycker jag! :)
Hoppas ni får kul i Rhodos!

Svar: Hehe, vad bra att det är någon som orkar läsa! ;)
S a n d r a

2013-06-19 @ 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0