Blogg.

Ja, varför inte?
Jag älskar ju att skriva så tänkte att då kan man ju lika gärna skaffa sig en blogg och skriva av sig lite.
Just nu försöker jag lista ut hur det hela funkar.. det är nog lätt när jag kollat runt lite mer.

Dricker te med, det ska tydligen vara bra för magen. Den vill inte alls bli bättre. Har en sån orokänsla konstant hela tiden. Och så mår jag illa, jämt. Imorn har jag i alla fall tid hos doktorn så får vi se om jag får bli sjukskriven. Skulle behövas! Jag kan inte jobba nu ändå. Kan inte gå rakt utan måste luta mig framåt. Jaja.. nu ska jag utforska lite mer här. :)

Sandra ♥




Hej igen.

Jag är uttråkad! Känns som om jag kunde springa en mil på en kvart! Nu har jag iaf städat lite.. Rätt trist. Och så har jag satt upp en tavla som jag och Oscar fått av hans mor. Jättefin är den!

                                                       

Och så är det lite julpysslat med. Det gjordes iofs för ca två veckor sen.. men lite julkänsla kan man kanske få här i bloggen också. :)

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0