hitt på nåt.

Jag och Oscar
kollade nyss på Hajar som Hajar.





Jag vill se Djungelboken.. kanske ska köpa den. Jag vill se
dom där stackars fåglarna.. "va ska vi hitte på?"
"jag vet inte. Hitt på nåt."





Usch vad allt känns jobbigt just nu. :( Har ont i magen och är allmänt nere. Jag är sjukskriven tills på torsdag.. sen blir det kanske jobb igen. Eller, är inte min mage bättre då så ska jag få åka in och ta röntgenbilder på magen.. jao. hoppas magen blir bra!
Jag är så trött på att bara vara hemma! Över nyår blir det iaf fest. Oscars kompis har fixat nån lokal som det ska komma lite folk till. Synd att min kamera ligger i Hallsberg.. annars kunda jag kunnat tagit lite kort. Jag hoppas det blir en kul kväll och att jag kanske lär känna lite nytt folk så jag har någon mer att prata med än Oscar.

Försöker prata med *. Men * har aldrig tid eller så bryr * sig helt enkelt inte längre.
Jag känner mig som världens ensammaste människa, trots att jag har Oscar alldeles här. Sanningen är att man kanske inte vill prata med han om allt.. Jag valde ju själv att flytta men hoppades kanske att man kunde hålla kontakten med de gamla vännerna.. jaja..

Ryck upp dig Sandra!! (Försöker peppa mig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0