Mer sjukskriven

Idag blev det besök hos doktorn igen. Blev sjukskriven en vecka till. Blir det inte bättre tills då så skulle jag få en tid för att ta röngenbilder och lite sånt. Det är nog bara stress...

Jag är arg. Jag glömde min ovärdeliga kamera hemma hos mamma, någonstanns. Vet inte vart den tog vägen. Tog kort på julafton.. sen la jag den på nåt intelligent ställe. Med massa småbarn i huset så kan den lätt ha hamnat på nåt tokigt ställe. Men fan, när ska jag få tillbaka den då? Nästa gång vi träffas? Och det blir när då? Kan man skicka den på posten? Den kanske går sönder då... fast den ligger ju i ett fodral. Om hon hittar den. Jävla...

Oscar har köpt ännu ett spel till sitt älskade tv-spel.. så nu sitter han och nötar för fullt. Jaja, jag sitter ju här och nötar så jag ska väl inte klaga. :P Men jag vill ha min kamera!! :(

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0