Igår

Igår när jag kom hem från jobbet var jag så sjukt trött. Hade extrem huvudvärk och visste knappt vart jag skulle ta vägen. La mig ner och somnade på tre sekunder. Jag vaknade inte ens när O kom hem. Senare, vid 23, puttade han på mig och frågade om jag inte skulle lägga mig i sängen och sova istället. Jag fattade jag ingenting. Jag bara mumlade svar till honom och minns inte ens vad jag sa. Jag var väääldigt trött. Jag gick in i sovrummet för att lägga mig och somnade igen innan jag hann lägga huvudet på kudden. Jisses.
Idag känner jag mig rätt utvilad måste jag säga.
Det kanske är rätt bra ändå.. med tanke på att i helgen ska vi festa satan. Nästan. Kanske. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0