det rullar på

Ja det kan man nog säga att det gör. Rullar på alltså..

Veckan har gått fort som vanligt måste jag säga. Allt det gamla vanliga med en smula skrik, hysterik och en del leenden. Idag hann vi till och med ett möte. Det är typ mitt tredje möte i mitt liv. Kände att det var väldigt kul information.
I alla fall, vi ska få gå på en kurs om hur vi ska registrera asyl-sökanden.. tänk, en hel eftermiddag för att lära sig det.  :P Kan ju vara nyttigt faktiskt, tydligen hade vi nu gjort lite fel.
På min brors födelsedag kommer det ske.. Så medans han (kanske) sitter och käkar tårta så sitter jag på kurs. Jaja, nog om det.

Jag har lite väldigt goda nyheter att berätta faktiskt. Jag är väldigt glad för jag, och alla de andra i receptionen har fått förlängt året ut. :) Yeeeey!
Och så har jag nu sökt ledigt de dagar dec-jan då jag är i Thailand... så nu hoppas jag verkligen att det går igenom. Med tanke på att jag bokade resan när jag inte hade något jobb då så borde det verkligen göra det..

Nä, för övrigt blir detta en sån där ensamfredag. O är och spelar match och sen ska han ut med sina kompisar.. Så jag kommer nog säkert skriva minst ett inlägg till. :) Nu ska jag nog sortera tvätt för jag ska tvätta imorn.. eller vi. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Michelle

GRATTIS!

2008-08-30 @ 17:36:28
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0