planer

Jag är sjukanmäld resten av vecken nu. Tänkte jobba imorn men det tyckte inte svärmor... Skulle jobbat kväll då egentligen och sa det till henne.. jag får så himla dåligt samvete för någon annan tvingas komma in och jobba för mig. Men hon tyckte jag skulle stanna hemma. Och inners inne tycker jag själv också det... faktikst.

Jag tror hon förstår hur det är med mig lite grann...

Jag har såååå ont i magen, hela tiden! Konstant orokänsla vilket är väldigt jobbigt i längden. Mår illa med.. Vet inte om det är info ni gärna vill ha.. men det får ni stå ut med. ;)

Funderar på om jag ska ta mig in till stan imorn en snabbis för att hitta en julklapp till min pojke. Något måste jag ju köpa. Lovade i alla fall att åka och handla mat.. så får ta det i samma veva då..
Skönt att komma ut en sväng också! Ja, det var väl allt jag hade att säga nu...
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0