Bara prat..

Jag har så tråkigt! Skulle vilja gå ut och springa eller nåt.. men det är så mörkt ute och jag hittar inte så bra.. Eller, jag hittar ju ner till stan och så.. men jag vågar faktiskt inte gå ut nu när det är så sent och mörkt ute. haha, jag är en fegis.
Men på riktigt, nånting vill jag hitta på. Jag har städat hela lägenheten, sorterat alla papper som har legat och sorterat bort lite kläder som jag aldrig använder. Jag skulle nog behöva en garderob till.. dom två (små) som jag har nu räcker inte. Det är för att jag hänger upp alla kläder förutom byxor. Behöver mer galgar med.. nån som vet vart man kan hitta billiga såna? :)

På fredag ska vi åka till Örebro och hälsa på M. Det ska bli såååå kul!! Längtar som en tok dit! hahaha.. vi ska löjla oss som fan! Sjunga karaoke och spela spel och dricka lite alkohol. Det ska iaf blir kul!
Sen stannar jag nog hos mamma och pappa några dagar.. Vet inte hur många än men två iaf.

Jag har inte direkt nåt vettigt att skriva.
Kan ju nämna att vi var på kalas i söndags. Oscars brors sambo och barn fyllde år. Så det blev tårta och grejs.. Sen åkte vi och storhandlade. Äntligen! Oscars mamma körde oss till Willys.
På kvällen såg vi på Mina jag & Irene och sen blev det Catch me if you can.

Jaja, nu kom Oscar hem från träningen så nu ska jag gå och vara lite social.

Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0