Hemma igen!

Igår åkte jag och Figaro hem från mutter. Dagarna gick sjukt fort måste jag säga. Hann med ett besök hos L också.. kanske jag redan skrivit? :P

Hittade några skivor med bilder på. Vet inte vad det är för bilder än men det står "Sandras privata bilder" på den ena skivan.. haha.. det ska jag kolla in sen. ;P

Men nu ska jag duscha för snart ska jag åka in till blå stjärnan så ska veterinären ta bort stygnen på lilla Figaro. Och sen ska han till en sjukgymnast. Innan vi åker ska jag ge honom lite massage och göra sträck och böjövningarna en gång. Gjorde bara en gång igår, skulle egentligen gjort två.. men han hade ont igår.
Jag hoppas sjukgymnasten ger oss bra besked!!

Nej, nu blir det duschen! Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0