Hos Mutter!

Hemma i Hallsberg nu. Oscar åkte vidare med tåget från Örebro till Göteborg. Det var fullt med folk på tåget. Och så kommer jag och Oscar in där med en katt i låda, en stor bajslåda, två väskor, en handväska och en påse. Haha...
Oscar fick lite panik och blev lite sur.. "fan, bara vel jämt!" :P


I fredags åkte jag, Oscar och Figaro till M i Örebro. Väldigt trevlig och rolig helg! Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde denna helg. Har t.o.m. ont i kinderna! Haha.. På vägen till Örebro så stannade tåget till i Hallsberg så då lämnade mamma över min eftrlängtade kamera till mig. :D Äntligen! Så jag tog lite kort i helgen.. men bara några, för kameran dog rätt fort, tyvärr. Men M tog lite bilder med.. kanske dyker upp här senare. Eller på min bdb: sanondra.bilddagboken.se

På fredagen när vi kom fram, vilket var rätt sent - ca 23.. eller om det inte var senare. Vi kom sent för att tåget var försenat! (surprise!) Men när vi kom fram så spelade vi tecknet. (jag och michelle vann!) och sen avlutade vi kvällen med lite tekken 3. Haha, det var tråkigt. :P
På lördagen blev det sova länge. Sen blev det stan.. Först systemet och sen blev det lite fika och donken. Sen kom vi hem till M igen och då gjorde vi oss i ordning för att gå och bowla. Jag kom fyra. Efter bowlingen blev det en sväng till Ms kompis i stan och efter det en sväng till Ls kompis som hade inflyttningsfest. Trevligt att träffa L och Mil.
Sen åkte vi tillbaka till M igen för att spela spel och dricka lite mer alkohol. Vägen till M var rätt kul. Vi gick till max och frågade om vi kunde få köpa en tomat av dom. Efter en evighet kom hon tillbaka och sa: "nej, vi gör inte sånt här!" Så otrevlig var hon. Vi gick till macken och bad om torkad lök istället. (Vi skulle göra toast)
Vi spelade Rappa Kalja Extrem.. Haha, det var så kul. Vad är ****fobi? Oscar svarar: Lite ont i kinden. Gud vad vi skrattade allihopa. Vi somnade vid 5 på morgonen eller nåt. Idag - söndag åkte vi. Oscar hem och jag till mutter.

Imorn ville syster att jag skulle följa med henne till brottningen och kolla. Visst kan jag det. Bara kul.
Och på tisdag åker jag till Kumla och hälsar på gamla jobbet. Det ska också bli kul!

Det har hänt rätt mycket det senaste.. svårt att sammanfatta allt så kort. Nu blir det ju också första gången som jag och Oscar är länge ifrån varandra. Det kommer bli konstigt att sova utan honom nu. Fast han tycker säkert det ska bli skönt. Haha..

Nej, nu ska jag leta efter mina kort som jag inte kan hitta. Håll tummarna för att jag hittar dom!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0