Namnsdag

:) Idag har jag namnsdag. Grattis till mig, Linda och alla andra miljoner som heter Maria. :D

Idag sov jag lääänge, precis som resten av alla dagar denna vecka. Vaknade vid 12 idag. Skönt att sova länge såklart.. men hela dagen går ju. Och man hinner inte göra så mkt.

I måndags var jag inne och pratade med dom på Radisson och frågade om dom hade några tider till mig att jobba. 'B' sa att han skulle ringa mig imorn. (tisdag) men han har inte ringt än. Det var jättekul att träffa allihopa! Vi hade kramkalas en bra stund! Inte med 'B' alltså! Jaja.. Iaf så känns det som att jag ska skita i som.. eller i det jobbet. Jag måste tänka på mig själv i första hand. Och nu har jag fått ett nytt jobb! På en vårdcentral.. haha. Men som sagt, jag måste tänka pengar och inte snällhet. :P

Idag körde Oscars mamma oss att handla. Skönt! Det blev en hel del kan jag säga.. men det är lite jobbigt när man har en Oscar bredvid som blir tokstressad av att det är så mkt folk och plus att man har Oscars mamma som väntar på oss och så känns det som att hon har bråttom..
När jag kom hem hade jag fått mejl från farmor så jag ringde henne också. Vi har inte hörts sen jul, tror jag.

Figaro går på benet nu. Nästan helt. Men övningarna går inte något bra.. men huvudsaken är väl att han går på benet. Det blir väl bättre så småningom.
I morse när jag vaknade så hade han kommit ut ur sovrummet och klättrat upp för den höga trådbacken i garderoben. Det är alltså högt, ca två meter! Och där klättrade han med sitt ben. Inte alls bra! Hoppas det inte förrvärrade något. Han verkar ju trots allt inte ha ont.. han går som vanligt på benet. Som igår.

Nu ska jag fortsätta med mitt tusenbitarspussel. Önskar mig ett stort pussel i födelsedagspresent. Typ 5000 bitar och med typ massa änglar eller älvor på! Gud vad fint! Paradiset!!

Jag hoppas vi kanske kan åka till IKEA på söndag!

Jaja, nu blir det pussel! Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis

2008-02-29 @ 07:45:11
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0