Nyduschad.

Igår kom han hem med polisen. Jag tror jag dör.

Veterinären ringde idag igen.. de ville behålla min lilla Figaro tills imorn med.. och får se imorn om han kanske får stanna en dag till. Han fräser visst när man ska röra hans ben.. Stackars min lilla kisse! Han som aldrig fräser så!

På tal om ingenting.. För några år sen fick jag ett armband av M. Jag har haft på mig det i typ två veckor nu.. och fan vad det kliar. Nickelallergi!! Har ett sår som kliar extremt.. men så länge inte armbandet är emot där så är det ingen fara. Det är bara på natten som armbandet kryper upp dit och lägger sig. Funderar på att ta av mig det.. men det är så fint så jag behåller det på tills det blir oumbärligt! haha..:P kanske inte är så bra gjort kanske..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Måla genomskinligt nagellack på silvret..:)
Jag har också nickel..:P

2008-02-17 @ 23:08:32
Postat av: Sandra

Det gör jag ju redan. :) men det räcker inte..

2008-02-18 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0