Nyklippt

Idag var jag och klippte mig. Hon klippte lugg på mig. Resten av håret blev axellångt och massa uppklippt. En liten vassare frisyr som frisören sa. En attitydfrisyr. :P
Kort kommer på torsdag eller fredag när jag kommit hem. Det blir mycket som ska upp sen.. massa kort och grejs! Det får bli lite på bilddagboken med.

Mamma är jourhem åt två katter. Bobby och Byron heter dom. De är så rädda båda två! Vi får inte klappa dom alls. Kommer man för nära så springer dom iväg. Hela tiden bor dom bakom tvättmaskinen. Ibland vågar dom sig ut på upptäcksfärd. Men så fort man kommer för nära så springer dom tillbaka till sitt ställe bakom maskinen. Stackars små kissar. De är livrädda. Man undrar vad dom varit med om i sitt liv. Man undrar om någon varit elak mot dom så de kanske aldrig mer litar på någon. Jag hoppas det blir bättre och att de så småningom vågar komma u och bli klappade.

Nu ska jag pussla lite. :D
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0