Any given sunday.

Idag har jag jobbat igen. Det var lugnt, skönt! Var i room service hela dagen. Nu är jag jättetrött! Sov inte så mycket i natt heller. Förstår inte varför jag inte kan sova för när jag är så himla trött. Är ledig imorn så ska försöka sovs ut då. Inte sova för länge bara. Om det finns plats i tvättstugan någon timme så ska jag tvätta lite kläder. Blä.. önskar vi hade en tvättmaskin och torktumlare här uppe!
Oscar och jag åt god mat idag. Vi fixade kyckling och timjansrostad potatis. Mums! Det blev lite över, har jag imorn. Perfa! hehe..

Nu har vi kollat på film. Så mysigt!
Låg i soffan och han höll om mig.
Älskar när man känner hjärtslagen. ♥
Vi såg Babel. Den var rätt sjuk i början..
 men sen när slutet närmade sig så föll
pusselbitarna på plats. Den var rätt okej...



Jag har funderat lite.. vad passar jag bäst i? Svara ärligt nu.. Blont eller brunt hår? Jag själv föredrar nog det bruna nu men saknar det blonda håret som jag alltid haft. Vad tycker ni? Haha, nu kommer jag väl inte få några svar bara för det.



Gud var ung jag ser ut som blond.. tycker jag. Och en till, vad jag vet.
Nu ska jag kila. Hejdå! Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt :)

2008-01-07 @ 20:14:11
Postat av: Fredrik

Hej Vännen!! jag läste dina inlägg, mer än detta då. Du är guld du, vet du det?! jag vet.. hihi. Jag tror på dig, glöm aldrig det. Förresten, tycker du ser väldigt bra ut i mörkt hår, passar dig fint, men även det riktigt blonda. Tror du passar i allt..
:p Kram på dig!!

2008-01-08 @ 00:50:43
Postat av: Sandra

:)Fredrik! Vännen! aw!

2008-01-09 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0