Ledig.

Jupp, idag var jag ledig från jobbet. Lovade mig själv igår att inte sova för länge.. men oops, sov till 13.30. Det var inte planerat! Hoppas jag kan sova inatt nu!
Hann tvätta idag med. 5 maskiner. Har tvättid på lördag igen så då får jag tvätta resten. Vi har mycket tvätt för att bara vara två personer och två kissemissar. Inte för att våra katter använder mycket kläder utan mer för att Figaro har fått för sig att använda, vad som än ligger på golvet som toalett. :/


-är du sur på mig?
-nej
.
-är det säkert?


Det är min och Michelles konversation på bussen när vi gick i ettan på gymnasiet. Minns det som igår. Hon skrev jättefint igår. Blev så glad när jag läste det!
Läs ---> "Once friends allways friends.."
Varsågod för sidan också.. det var bara kul att göra. :)


Mhm, nej ska nog promenera till duschen nu. Så ska jag försöka komma i säng tidigt idag! Och somna tidigt med...
Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0