Saknad.

Oscar, du är saknad. Fast vi träffades i natt i några minuter innan jag somnade.
Jag saknar den tid när vi hade tid för varandra. Jag saknar den tid då vi bara kunde ligga stilla och bara vara tysta och ändå veta att den andra personen tänker på mig. Jag saknar hjärtslagen. Idag ska jag försöka hålla mig vaken lite längre, trots att jag bara sov två timmar i natt och sen jobbat hela dagen. Jag ska göra det för att jag har lite sovmorgon imorn. (Börjar 6.30) Jag ska göra det bara för att jag älskar honom och för att jag saknar honom.
Jupp.
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. det har inte hänt nåt speciellt kul idag. Har bara jobbat. Och där hände det inget kul idag. Allt var som vanligt.. :P

Natti & Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0