Torsdag, 3 Januari. 2008.

Jag är så trött, hela tiden. Det kanske blir bättre sen när jag börjar jobba igen. Vilket blir på lördag... Min ena chef ringde, en av de snälla, och frågade om jag kunde jobba och hur jag mådde osv. Så nu ska jag jobba i helgen och sen fortsätter jag på schemat som vanligt. Tydligen så kommer jag vara den person med mest erfarenhet där på jobbet, alltså jag som jobbat där längst.. jag som bara jobbat där sen mitten av oktober. Iaf, eftersom jag har jobbat där längst så skulle jag få agera chef. För alla chefer var lediga. Så det är mitt ansvar att allt klaffar och att vi inte hamnar i skiten. Men det ska nog gå bra, det var bara ca 200 gäster.
 

Shoot 'em up
Jag och Oscar kollade nyss på film..
Oscar tyckte visst den var väldigt bra,
till skillnad från mig.. haha, jag tyckte
den var riktigt dålig. Så orealistisk.
Men, "det är ju det som är meningen",
tyckte Oscar.


Ni som läst mitt nyårsinlägg kanske undrar efter en uppdatering på det, eller så gör ni inte det.. hur som helst tänkte jag ge en sådan nu.
Jo, jag låg vaken väldigt länge.. fick ett samtal från min moster som läst min blogg. Fick prata av mig lite, vilket var väldigt skönt. Somnade vid 6 eller nåt.. Vaknade vid 12, gick upp och kollade argt på Oscar som surt frågade: "va är de nu då?". Jag svarade ännu surare: "ja, vet du inte det??!" Men han visste. Vi pratade en lååång stund, grät och var tysta. Jag sa att jag tänkte åka upp till Hallsberg och bla bla bla.. Nu är det iaf som det är... Han har lovat att inte dricka något på två månader och då fyller han snart år också.. Ingen alkohol då heller.

Annars så händer inte så mkt. Imorn ska vi iaf åka och kolla på en fotbollscup. Oscars bror som spelar. Kan bli kul. :)

Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sari

Hoppas allt känns bättre gumman...har tänkt på Dig massor.

Finns här alltid för Dig...långt borta...men ändå alltid nära...blod är tjockare än vatten

Din moster

2008-01-04 @ 01:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0