100 frågor.

100 frågor.

TESTET BÖRJAR: 19.02

1. Namn - Sandra
2. Ålder? - 21
3. Vart bor du? - Hemma.
4. Bor tillsammans med? - Min sambo Oscar och våra katter Figaro och Texas-Byron 
5. Färg på ditt hus? - Vitt och blått. Fast vi bor i lägenhet.
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 25 April 1987
8. Klass? - Går inte i skolan längre.. men ska försöka rabbla upp allihopa jag gått i. 1-3 grön, 2 B, 3 B, 4-6 B Safiren, 7-9 A, HR3. Bytt skola fyra gånger.
9. Vilket år tar du studenten? - 2006.
10. Något jobb? - Yes, som kanslist.
11. När gick du upp i morse? - 05.30
12. När ska du sova? - Efter att jag duschat. Kanske vid 23?
13. Duschat idag? - Igår kväll, och snart igen.
14. Kramat någon idag? - Hm, nä.. faktiskt inte. Inte än.
15. Pussat någon idag? -  Ja. :)
16. Vad har du ätit idag? - Frukost - Solrosbröd med pålägg, Lunch - Thaimatrester.
17. Dagens klädsel? - Capribyxor och en tunika.
18. Dagens smink? - Det vanliga..
19. Dagens sötnos? - Åh, tanten som visste allt. "Ja, det vet jag väl, jag är stammis här!"
20. Dagens roligaste? - Det får nog bli samma tant som ovan.

Socialt:
21. Har du många vänner? - Jag är så blyg.
22. Hur många har du kysst? - Hm, vet ej.
23. Vem kramade du senast? - Oscar.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Haha, två vad jag vet.
27. Har du pojk/flickvän? - Ja. <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hm, det var nog ett apotek som ringde till jobbet.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Kappahl :P

Favorit:
31. Film? - Grease! Även om den är uttjatad.
32. Låt? - Coldplay live - Fix you
33. Mat? - Tacos, fiskgratäng, all mammas, pappas, farmors och farfars mat.
34. Dryck? - Vatten eller fanta.
35. Färg? - Brun!!
37. Stad? - Göteborg.
38. Land? - Sverige och Spanien
39. Ämne i skolan? Tyckte om svenska och bild.
40. Människa? - Mina nära och kära.

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Har tänkt massor på Tarja sen jag såg mammas bdb.
42. Personen du kysste? - Oscar.
43. Gången du spydde? - Öh, det vet jag inte..
44. Gången du grät? - Det var nog förra helgen kanske..
45. Pizzan du åt? - Kebabpizza.
46. Gången du var i Göteborg? - Idag.
47. Gången du var i Stockholm? - Ja, det var ett bra tag sen.. två år sen kanske?
48. Gången du var full? - I helgen. Alltså den som var.
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit.

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Båda.
52. Hund eller katt? - Kissemisse.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa! 
54. Tvspel eller datorspel? - Spelar inget speciellt ofta.. skulle nog säga mobil-spel. Sudoku. Ms-röj.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
56. Hångla eller ha sex? - Pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Blogg. sanondra.blogg.se
58. Ragga eller bli uppraggad? - Jag raggar inte, blir i så fall uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother.
60. Blont eller svart hår? - Blont.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Ja just det. Som min kära gamla lärare Dorota sa: "Man kan inte ha gröna ögon." Och jag undrar fortfarande vad den ögonfärg jag har då kallas om inte grön? Jag fick aldrig svar av henne.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad!!
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger när jag skriver och allt. Vänster när jag använder tex bandyklubba mm..
65. Coca cola eller fanta? - Fanta.
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt och lite prickigt.
68. Älska eller älskas? - Både och, såklart.
69. Leva eller dö? - Leva tills man dör.

Antal:

70. Personer du älskar? - Öh, många?
71. Personer du hatar? - 1. Usch för dig!!!
72. Gånger du varit full? - Jag har inte räknat gångerna.....
74. Glassar du ätit på en dag? - Mitt och Marikas isglassrekord är väl kanske 10 glassar. :P
75. Festivaler du varit på/ska på senare - Var på Hultsfred -07, Vingåkersfestivalen -07 :P och Metaltown i år -08.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Eh, ofta. Alltså, jag är glömsk.
77. Gånger du varit hög? - Aldrig.
78. Personer du saknar just nu? - Ca 30?
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Jag vet inte, minst en gång i alla fall.

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - Oscar!
81. Ska du träffa imorgon? - Mina kollegor.
82. Sjöng du senast för? - Haha, Oscar..
83. Hade du senast msn-konversation med? - Michelle :)
84. Spelade du tvspel med senast? - Oscar tror jag.
86. Vill du kasta en sten huvudet på? - Niklas.
87. Förtjänar att dö? - Ingen har rätt att bestämma att någon annan inte ska få leva längre.
88. Är söt? - Du.
89. Vill du sova jämsides med inatt? - Sova sked med Oscar.

Vad:
90. Gör dig glad? - Kärlek, utflykter och överraskningar.
91. Gör dig ledsen? - Svek, lögner, bråk och tjaffs.
92. Vill du helst göra nu? - Fixa denna lägenhet!!!
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp så tidigt på mornarna.
94. Vill du ha nu? - Kvällsmat och en härlig ryggmassage. :)
95. Önska du dig i födelsedagspresent? - Ett stort pussel och presentkort på heminredning eller massa hjälp med inredning!
96. Längtar du till? - Thailand i vinter.
97. Tycker du om dina betyg? - Ångrar att jag inte gjorde mer än bara gjorde det.
98. Ångrar du i ditt liv? - Hm.
99. Är det bästa som hänt dig? - Jag vet faktiskt inte.. :P
100. Hur mycket är klockan? 19.26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0