Glömde helgen.....

ZohanOjsan. Jag har visst glömt att berätta om våran helg. Vi har gjort så mycket att jag knappt hunnit med att skriva blogg..
Fredagen och lördagen har jag ju redan berättat om.. men inte söndagen, den som nästan var mysigast. Först blev det lite promenad i stan igen. Mat på BK.. (vi har varit extremt nyttiga i helgen! Nej.) Sen gick vi genom heden och kollade lite på fotbollen som spelades där. Tror det var mest träning.. Det är ju Gothia Cup nu. Men sen kom vi fram till bion. Det var så himla varmt och skönt ute så vi satt utanför och väntade på att bion skulle börja för vi var lite tidiga. Vi såg Jiddra inte med Zohan. Och den var bra! O låg dubbelvikt och asgarvade kan jag tala om. Personligen kan jag tycka att det kanske inte är årets favorit men ändå helt okej!
GöteborgEfter bion var det fortfarande sådär ljummet ute och då vi insåg att vi inte kommer hinna till bussen så gick vi sakta genom sidoavenyn. Hehe, jag vet inte vad det heter.. Det var såå mysigt. Det kallar jag romantiskt.. den promenaden alltså. :) Jag bara njöt. Gud vad fint Göteborg är! (Bild längst ner tagen med mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0