iiihh :) shopping

Nu kom jag precis hem från min lilla promenad. :) Hade i tankarna att jag skulle gå på en liten promenad, kanske över bron till Kungälv och sen tillbaka för att hämta paketet på hemvägen.. men nej. Haha.. jag kunde inte låta bli att gå in och hämta paketet på en gång och sen skynda mig hem  för att öppna det. :P
Jag hade alltså beställt lite grejer... Och jo, jag blev nöjd med det mesta faktiskt. Kanske var inte allt precis som jag trodde.. beställde gardiner och jag får väl se om dom kommer att sättas upp.. :P Kanske inte just nu eftersom jag inte tror de kommer passa så bra med våran gamla skruttiga soffa. (eller mosters). Kanske ställer jag mig och stryker, kanske inte.
Sen kläderna.. De var i det största laget.. Lite synd.. :( Men jag orkar inte hålla på att skicka tillbaka och greja. nä, jag behåller det.. kanske får ge bort nåt? Det var ju trots allt inga dyra grejer jag köpte.
En locktång köpte jag med.. Efter att ha läst Stina-Lee's blogg blev jag helt kär i den som hon köpt och köpte en likadan.. hahaha.. ingen egen vilja här inte.. :P OBH Nordica artist wave maker. :) Ska testa den snart.
 Och så klickade jag med en matta i det sista också.. vi har inga mattor alls här. Inte ens i vardagsrummet!! (Os fel) Men nu har vi en liten brun i sovrummet i alla fall.

Jag älskar brunt! hehe..

Känner att jag är lite dålig på att ta kort med.. jag antar att jag får bli bättre på det.. Mest för att det är kul till mig själv.. små minnen av livet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0