Jag tar mig friheten..

..att blogga från jobbet en snabbis. Just nu är det väldigt lugnt här. Vi är färdiga med all post och allt annat.. vi inväntar bara de bokade patienterna nu.

En sekreterare var så himla snäll och var iväg och köpte godis till oss i kassan. Så himla gullig är hon. :) Och sen så är det en annan tjejs näst sista dag idag. Så hon har bakat bullar och sockerkaka som hon bjuder på. Nyttig dag idag.

Men nu ska jag faktiskt iväg och äta lunch.. får väl dra av den tiden det tagit att skriva på min rast... Jaja, puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Peaches

åh, vad roligt :D Vad tycker du om bla alkoholen i Sverige? Ska vi bli mer som danmark? Vad tycker du? Läs och kommentera!

2008-07-31 @ 13:14:57
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0