Trist!

Jag klättrar snart upp på väggarna här. Jag har så tråkigt!

Jag skulle blivit riktigt chockad om inte O skulle gått ut idag, vilket han också är. Han mutade mig genom att lova att han skulle tvätta all tvätt imorn, utan att väcka mig och fråga nåt. Det är ingenting sorterat heller men det sa han att han skulle gå upp tidigare och göra för att hinna. Så det hoppas jag att han gör. Jag tänker inte sortera nåt! Haha, kalla mig gärna tvär. ;P

På bussen hem från jobbet idag så somnade jag till. Anstrände mig verkligen för att hålla ögonen öppna och för att försöka undvika den pinsamma stund som annars kan uppstå av att man vaknar med underläppen nere i golvet. Jag lyckades som sagt inte. Vaknade i alla fall i tid tills jag skulle av! Och underläppen? Jo, den satt kvar vid överläppen. xD

När jag var hemma så var jag så pigg och rastlös att jag har städat massor och sorterat i "plastburksskåpet", ändrat lite i alla andra skåp, sorterat och städat ur skafferiet och efter det så satte jag igång och mätte. Vi ska fixa här hemma. Haha, hur många gånger har jag inte sagt det? Nej, ärligt. Imorn kväll åker vi Os pappa och hämtar/lånar hans bil så åker vi in till Kungälv imorn och kollar lite i någon färgaffär och någon elektronikkedja, eller vitvarukedja. :D Äntligen! Få se vad vi shoppar imorn.

Förresten, idag åker M & M med familj till Cypern. (Två vuxna, Tio barn (stora och små) och en sambo.) Om jag är en smula avis? Ja! Men dom är värda den resan!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite bok. Marian Keyes. Skulle tydligen vara bra. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0