Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Både tråkigt och skönt... tråkigt för jag saknar redan familjen och skönt för att man är hemma.
Jag har med mig Figaro OCH Byron hem. Byron heter numera faktiskt heter Texas. Det tycker jag är ett fint namn. :) Jag förökte ha honom inne i vårat sovrum så att han skulle vänja sig men det gick inte så bra kan jag tala om.. För det första så ville han inte bara vara där inne och för det andra så ville inte Figaro att han bara skulle vara där inne... Figaro rev upp dörren på tre sekunder. Så nu går dom båda runt här inne och är extremt söta. Pratar med varann och springer runt. Figaro är som en extrasvans efter Texas. :)

Fy sjutton.. promenaden från bussen och hem var inte nådig. Det tog mig tjugo (!) minuter (!). En promenad som brukar ta mig ca sju minuter. Det var tungt att bära på katterna och all packning!

Nu ska jag gå och kela med mina katter. :) Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0