Solsken :)

Varmt idag. Valdrigt harligt klimat maste jag saga. Igar var vi lite putta men idag ar vi lika glada som solen bada tva. Vi har solat och badat hela dagen. Legat vid poolen. Lite farg har vi ocksa hunnit fa. Imorn ska vi ner till stranden och ligga dar. Sa mysigt och fint.

Igar gick vi fran Palmanova till Malaga sa gick vi, svenskar som vi ar, till en svensk bar och satte oss. Jisses sager jag bara. Guldbartenders! De var roliga, trevliga och sop oss under bordet. De bjod oss pa nagra drinkar och shots. Varje ganf nagon tog en "knapp" sa tog aven bartendern en likadan.. Linda tyckte om knapparna valdigt mycket och tillslut sa bartendern: na, nu pallar inte jag mer! haha...
Jag drack en eller tva, kanske tre shottar for mycket kan jag erkanna.. sa idag ska vi ta det lite lugnare. Men ut ska vi.. men bara ata nagot och kanske ta en eller flera drinkar. :)

Jag maste ju hitta nagot att kopa till O! Jag vet inte vad jag ska kopa! Nagot tips? Det finns ju allt mojligt har nere egentligen.. men jag har ingen fantasi.

Bilder kommer forresten sen nar vi ar hemma igen. For bilder har vi tagit i massor! :D
Nu ska vi upp till rummer och fixa oss for att ga ut. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0