Vad gora? Valkommen till min gamla blogg!

Ska man folja sitt hjarta eller vad? Jag ar bade ledsen och glad samtidigt som jag inombord inte orkar mer. Inonombords vill jag bara forsvinna.

Det ar bara jag som ar patetiskt, jag vet.

O ringde mig idag och fragade mig vart Figaro var. Hur sjutton ska jag kunna veta det? Jag blir sa himla upprord! Jag lamnar honom ensam med O i en javla vecka och han tappar bort honom, Det ar inte ratt. Nar jag kommer upp pa rummet ska jag ringa och vacka O och fraga om han hittat Figaro an. Har han inte gjort det sa ska jag tvinga honom att ga ut och hitta honom!

Jag tankar det inombords men vill inte saga det hogt. Ar det bara tillfalligheter? Jag vet inte vad jag ska tro men allt jag vet ar att jag inte orkar mer. Jag vill bara forsvinna.

ja, lite alkohol i kroppen talar. Men mycket inte. God natt. Och jag ar varldens trakisgaste!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!1 jag ahr hittat honom! det e ingen fara nu! puss o jag älskar dig

2008-06-05 @ 13:13:01
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0