Vind

Det blåser som sjutton ute. Hade man haft peruk ute så hade man fått hålla i den. Hehe..

Jag är ensam hemma.. eller jag har ju kissarna... men de är inte så mycket sällskap. Figaro sitter i fönstret och Texas ligger under sängen.. :/ O är och tränar.. hihi, kul i blåsten.
Jag bara undrar vart sjutton sommaren tog vägen? Helt plötsligt är det ju nästan som att sommaren redan passerat.. väldigt tråkigt.. men det är ju bara juni. Så moderjord har lite tid på sig att bättra på vädret.

Känner mig för övrigt helt orklös. Som ett vandrande tankemoln är jag. Går omkring och tänker och funderar och dagdrömmer. Allt bara händer på... suck, jag tappar ord.

Tråkig blogg. Ska lägga mig snart.. tror jag. Kramhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0