Stress.


Imorn kommer det bli kämpigt att hinna med allt, det känner jag redan nu. Med tanke på att Linda släpar på min resväska så är väl det minsta jag kan göra att möta henne på Nils Ericsson. Men jag vet inte om jag hinner! Ska försöka, men kan inte lova.
Det är nästan så jag får välja, rena kläder eller möta henne... vad skulle ni gjort?

Shit, jag är alltid ute i sista sekunden.. men det fanns ingen tvättid förens fredag kväll, alltså imorn. Och jag bokade för ca 1,5 vecka sen. Jaja, inga ursäkter.

Om jag möter henne så kanske vi hinner med bussen 18.05. Då har vi fem minuter på oss! Tåget får fan inte vara försenat!

En sak som jag tycker ska bli rätt kul är att få hämta ut glasögonen, faktiskt. Haha, jag vet att jag tjatar om dom. Men kan inte låta bli.. haha!
Imorn hade jag tänkt försöka lägga mig rätt tidigt.. undrar hur det kommer gå då. Kommer ju vara helt död annars sen. Speciellt med tanke på att Linda redan planerat utgång samma kväll vi kommit ner.. :P Får se hur vi orkar det. Men det är ju trots allt lördagkväll då. Så vi går nog ut och ser oss omkring iaf. Dricker lite hallondricka. :)
Jag längtar!!!!
Jag tror min svärmor blev lite sur över att inte jag och hennes son hittade på något tillsammans. Så det kommer väl O få höra på lördag när de allihopa ska hem till hennes äldsta son och riva ut köket. Men men.. Hon får bli sur då. Det är inte henne jag är tillsammans med.. :P
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

Rena kläder :D

2008-05-29 @ 23:31:12
Postat av: Sandra

Svar till Millan: Haha..:P

2008-05-30 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0