Fryser

Usch, det känns som jag håller på att bli sjuk. Fryser, har ont i hela kroppen men mest har jag ont i halsen. Vill inte bli sjuk nu när jag är här uppe och hälsar på. :/ Har med mig panodil så det blir väl att knapra såna sen.. Imorn ska jag nog leka med Michelle i alla fall. Ska bli himla trevligt faktiskt. Och sen ska jag klippa mig. Har bokat tid imorn 11.30. SkitHallsberg. Hoppas jag blir nöjd. ;P

Jag har nyss kammat lilla Bobby. Så söt är han... och han blev alldeles till sig, så skönt tyckte han det var. :) Tassarna åkte fram och tillbaka i luften och klorna likaså. Han är hur överviktig som helst nu, lilla skrutten. Så mamma ska köpa "gå-ner-i-vikt-mat" till honom. Hoppas det kan hjälpa honom.
Mina syskon har även blivit lovade en mindre summa pengar för den som håller honom igång ett slag. Det kan behövas!



Men visst är han söt ändå? :)

Nu ska jag ta en panodil och sen lägga mig en stund på soffan. Mina syskon är och spelar badminton. :) Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0