Lördag

Fy vilken slödag jag haft idag. Jag har verkligen inte gjort ett skit! Vaknade sent, sov som en stock verkligen. Gick upp på toa två gånger men somnade om lika fort som jag la mig igen.
O promenerade iväg och köpte pizza. Jag beställde en med tonfisk på men fick en med räkor och crabfish. Nästan samma sak tyckte O. :P

Jag har för övrigt ingen röst alls idag så O skrattar så fort jag försöker säga nåt. Jag får bara fram små pip.

En kul grej är i alla fall att jag vunnit två annonser på tradera. :) Två klänningar. Himla kul faktiskt, jättefina. En gul sommarklänning för 69:- och en lång t-shirt för 30:-. Imorn går en annan auktion ut och än så länge leder jag budgivningen på 10:-. :) Hoppas att jag vinner.

Nu ska jag sätta mig i soffan med O. Vi ska se på "tomten är far till alla barnen". Kanske ska tända på våra nya ljus med. Inte allihopa alltså, men några stycken. ;) Puss och kram!


En gammal bild på Baileys. Saknar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0