Oj

Oj så trött jag var igår! Stupade i säng på en gång i stort sett.. glömde bort allt annat!

Är trött nu med.. men det får jag vara för imorn har jag ju sovmorgon. Så skönt!

Det är kaos på jobbet nu.. Alltså utöver alla patienterna som kommer extra nu under vaccinationstiderna. Jag menar mer.. angående våra anställningar och så. Folk är upprörda och arga. Framför allt är jag det.. och en person till.
Precis alla jag har pratat med har sagt precis som jag tycker. Att det är helt sjukt att vi inte får vara kvar. Speciellt när de är i stort behov av våran hjälp...
Och dom tycker det är synd.
Jag tror inte jag nämnt det.. men jag har ju anställning där tills den sista december, som det är nu. Jag har blivit erbjuden två månader förlängt men efter det så är det säkert att vi inte får vara kvar. (Skriver vi eftersom det gäller fler än mig).
Jag har inte skrivit under på det än.. för det känns så himla dumt. Känns som om man blir lite utnyttjad faktiskt. Så jag letar jobb nu... Men hittar jag inte något annat så får det bli nödlösningen. Någonstans måste jag ju få pengar ifrån. :/ Är så synd för annars hade jag gärna stannat där. Trivs.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0