Teater och fika.

Idag åkte jag till Michelle för att umgås lite. Vi hann med en hel del måste jag faktiskt säga. Jag åkte in med tåget 12.45 och vi gick direkt till frisören så jag fick klippa mig. (klippte mig i Örebro istället för Hallsberg). Mitt hår är numera rätt kort, tycker jag. Men jag kommer nog trivas i det ändå. De bjöd oss på fika med. :) Efter det gick vi en sväng hem till Michelle och M. Jao, efter det gick vi ner på stan igen för en liten fika igen. Det blev en chailatte. Muuums. En hel del prat blev det också. Mycket trevligt att få prata lite med någon som... lyssnar och pratar tillbaka. Och jag lyssnade med så klart.
Hm, vad gjorde vi sen?
Jo, vi gick hem till Michelle och M igen och lagade mat. Det blev lasagne, supergod om jag får säga det själv. Trots att jag först missbedömde en aning om när den skulle vara färdig.
"Michelle, jag tror det är färdigt nu."
"Ah, varför tror du jag håller på å dukar för?"
Men ack så fel vi hade.

Michelle fick ett sms från tjejen som klippte mig och hon undrade om vi ville komma på kvällen och titta på teater. Hon är makeup artist där och dom hade en sån förhandsvisning innan premiären. Jättekul var det. Det var bra och intressant. "Lejonets unge" hette den.
Där bjöd dom på fika igen. :) Haha, så man kan säga att jag fikat en hel del idag.

Nu är jag i alla fall hemma hos mamm igen. Åkte hit direkt efter teatern var slut.
Ska vara lite sällskap till mamma nu eftersom jag åker hem imorn igen. Tiden går så fort...
Nej, see you! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det var så himla kul att du kom! :)

hade ett riktigt trevlig dag med dig!

Lovar att försöka övervinna mina demoner så jag kan komma ner. :)

Kramar

2008-11-05 @ 18:28:24
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0