7 oktober.

Tänka sig att man varit så liten och söt.
Kände att det var länge sen jag laddade upp en bild nu.. har ju bloggat från mobilen och jag lyckas inte få med någon bild då. Och så blir det ju inte särskilt mycket text som får plats. Väldigt synd!!
Har egentligen inget att skriva.. det har inte hänt nåt speciellt faktiskt.. det roligaste är nog att jag fått tag på svärmor och hon kan köra oss till Willys så vi får storhandla på torsdag.. = bättre mysfika för mig att bjuda på.
Som sagt, det var nog det roligaste.
Behöver jag nämna att jag tycker det är extremt jobbigt att behöva be om skjuts för att åka och handla? Nej, gud vad jag längtar tills vi har oss en egen bil så vi kan hitta på saker, åka till mataffärer, IKEA (!!!!) mm.... När jag varit i Thailand så blir det att börja spara! Kanske köper en för mina sparade pengar som jag redan har? Ja, får se.
Nu ska jag lägga mig för jag är så himla trött! Spoona med O.. Om jag får. Han tycker inte om det för det blir tydligen för varmt! Va? Har ni hört va? Jag som älskar att ligga sked... jaja, nu babblar jag iväg igen. Natti innan jag börjar på nåt nytt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0