Bläääääääää

Usch och fy och blä.
Jag är såååå trött! Jag vill bara lägga mig och sova och undrar egentligen varför jag inte redan gjort det. Men det går ju inte! Speciellt inte idag då det är packat och klart då dom är i Thailand. (farmor som tipsade) Och dessutom så är det ju Desperate Housewives efter det.. Då kan man ju inte lägga sig och sova. "sova kan man göra sen när man är död" Undrar vem det var som sa det till mig först?

Ja, här händer det inte mycket.. Jag jobbar och står i. Segt är det... lite ledsamt också att jag hörde idag att det inte verkar som vi blir förlängda i kassan. Iaf inte så länge som vi vill. Hörde att hon sagt att om hon kunde förlänga så blir det antagligen inte allihopa och blir det någon så blir det en månad åt gången.
Skulle det vara att göra oss en tjänst? Nej, nu blir jag upprörd igen. Som det ser ut nu så blir det att leta nytt jobb snart. Fast jag inte vill egentligen. :/ men men..

blä då. blä på er! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Wellermo

Vilka är i thailand:?

2008-10-29 @ 08:03:14
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0