Dagen idag.



:) En rätt kul dag måste jag säga. Jobbat som vanligt och det har bara varit en som skällt på mig idag. (fy fan vilken j-a pip!*)
Efter jobbet åkte jag in till Nordstan där jag mötte upp O. Halva stan hade tydligen bestämt sig gå på stan idag... men det gjorde inte mig nåt. Vi gick bara omkring ungefär en timma men hann ändå köpa två par skor, grejs på apoteket och en mössa. Jag är lite effektiv. Glömde köpa kattsand i djuraffären så tills jag åker dit nästa gång så får vi köpa sånt där dåligt billigt skräp. Som inte hjälper alls. (Nettoskit)

Här är i alla fall bilder på skorna. :) (haha) Klicka för större bild.

Nu står maten i ugnen (lasagne) och så efter det måste jag packa väskan för imorn åker jag hem till Hallsberg. :) Direkt från jobbet. Flexar lite tidigare.
Gud vad jag är hungrig!

*Läs om pip i nästa inlägg.

Men nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Mum

Har du med kissemissar? I så fall måste jag fixa lite...läs i min bdb :)hoppas det är till oss du kommer...kram

2008-10-30 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0