Dop

Yes, vet inte hur många gånger jag nämnt det nu.. men jag nämner det en gång till. Idag var jag på dop. Det var, som jag säkert skrivit innan Os brorson som döptes. Ett fint dop med barnkör, konfirmanderar.. eller vad det heter och en präst som för allt i världen ville få oss som satt där att leva oss med i sångerna. Han fick oss att sjunga kano och att göra rörelser till sånger som "Bygg inte ett hus på grus". Haha, hysteriskt var det. Men kul. På nåt sätt... :)
Lilla A var så nöjd nästan hela tiden. Och när prästen höll honom sådär högt upp så alla kunde se honom så flinade han stort åt allihopa.
Det var även en till kille som döptes... men han somnade ganska snabbt så man skulle kunna säga att det var Lilla A stal "showen". Som prästen sa.. han pratade om nåt... och så sa han att den andra killen som döptes redan hade somnat.. möjligtvis även några vuxna.
Ja, sen var det fika och jag blev korvkokningsansvarig. Det ni! Vilket ansvar! :) När korven var klar och jag kom ner så satt Os plastkusin och såg ut att vara smått rastlös.. men hon förklarade att hon bara väntade på korven. Haha..

Jag ber om ursäkt om det blir lite rörigt för er att läsa när jag bara skriver te.x. Lilla A, W osv.. men jag vill inte skriva ut för mycket här.. Om det undras över något så får ni gärna fråga.. haha, ni extremt många läsare. ;)
O är ju i alla fall Oscar.. men det har ni säker redan förstått. :)
Nu ska jag sova.. upp tidigt imorn... jobba. Suck, på tisdag börjar vaccinationerna!! :( Fy sjutton, längtar inte kan jag tala om. Det kommer vara hysteriskt!
Imorn ska jag på en utbildning med jobbet med.. en miljöutbildning. Hoppas det är intressant. Finns en viss risk att jag somnar annars..haha :) Nej, men miljön tycker jag är intressant. Men det är en annan sak som jag inte tänker gå in på nu, för nu ska jag som sagt sova! Och nu tänker jag inte börja på något nytt. :P Puss hej! ♥



Haha, en gammal bild på mig. :) Eller ja, typ ett eller två år gammal...Linslusade hela tiden. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0