FK

Kolla denna artikel.

Jag blir upprörd. Och så läser jag folks kommentarer.. en del har verkligen ingen förståelse alls.

Jag vet en som blev sjuk, väldigt sjuk och blev då sjukskriven i en månad ungefär. Nu vet inte han om han får några pengar nästa månad pga förseningar hos FK. Han har gjort allt rätt.. Nu ska han ha ont i magen enda fram tills han får veta om han får sina pengar som han har rätt till i tid. Eller om han ska gå en månad utan någon inkomst alls. Hur sjutton ska han kunna betala allt då då? Huset och allt.
Nej, jag blir upprörd.

".....om man relaterar 15 milj kr till vad som utbetalas så är det kanske vad fk skulle lägga på reklam i månaden. det är ungefär 1% av vad som utbetalas i snitt per dag."

Säkert. Om nu 15 miljoner är så himla lite pengar så.. ja, jag vet inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0