god natt, sov gott

orkar inte skriva hela ramsan nu... men jag tänker den i huvet. :)

Figaro sitter i mitt knä, jättesött! Han sitter på rumpan med tassarna nedanför tangentbordet och så burrar han ner huvudet och nosen i mina händer. (Vilket försvårar mitt skrivande en aning, men det gör inget för han är så söt)

En rolig sak är att varje dag säger jag att jag ska lägga mig tidigt men så blir det ju aldrig. Men snart ska jag i alla fall lägga mig. I promise! ;P
Ska bara dricka ett glas med vatten och borsta tänderna. Mhm..
Försöka att vilja vakna imorn... fy, vill inte! Vill inte veta vilket kaos det kommer vara.. vill inte. Kanske är sjuk imorn? haha, nej, så skulle jag aldrig göra! :)
Men nu säger jag faktiskt natti! Förresten, Michelle, jag måste ju komma snart och hämta ljusen jag köpt! :) Ihi

Kommentarer
Postat av: Mum

Ingen dum idé alls att komma till Hbg snart igen...vi längtar efter dig så mycket, kram

2008-10-21 @ 02:47:39
Postat av: Sofia

Ja det är självklart men det beror ju på hur dyrt det är också, jag har inte alla pengar i världen, om inte annat kan vi ju göra våra små egna utflykter:P

2008-10-21 @ 07:44:47
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jeeej!

När kommer du? ;)

Kraamar!

2008-10-21 @ 11:24:42
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0