Helgen i korthet.

Jo, jag har verkligen inte gjort speciellt mycket denna helg. Var ju som sagt ute i fredags men efter det har mest fröken Lat visat sig.
Bakade en äppelkaka igår. God blev den. Och himla mycket blev det också som jag frusit in så man kan ta fram tills det kommer folk och hälsar på. Inte för att det är speciellt ofta men ändå.. haha
Ja, och sen har jag varit och hämtat ett paket som jag beställt. Glömde koden kom jag på i affären så blev tvungen att pallra mig hem igen och hämta den. Typiskt. I paketet låg i alla fall ett par jeans, en tröja och två mattor. :) Vi hade ju inga mattor! Men nu har vi i alla fall en fin köksmatta och en vardagsrumsmatta som duger så länge. Den var inte alls lika fin i verkligheten som på bilden. :/ Men men.. så går det när man beställer via internet, ibland.

Ja, sen har jag faktiskt diskat och gjort rent spisen och ugnen. Tråkigt är det men måste ju göras.
Mat idag blev tacos. :) Supergott verkligen. Älskar tacos! Samtidigt blev det att kolla på "Get smart". Rätt kul film stundvis faktiskt. :)
Ja, nu är det dags att lägga sig. O ligger redan i sängen och väntar på att jag ska komma. Jag sa att jag bara skulle blogga en liten snabbis.. hehe..
Ska upp tidigt imorn. :/ Känns nästan som att jag inte sovit ut i helgen alls, trots att jag sov till typ elva-tolv idag. Jaja, nu ska jag nog skynda mig till O innan han suckar ihjäl sig inne i sovrummet. Haha :) Puss hej! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tacos funkar alltid! Det skulle jag gämt kunna äta:P

2008-10-13 @ 07:03:47
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0