Seg lördag

Jag vet inte vad klockan var när O kom hem i natt. Men han frös tydligen.. haha, han sa: "Sandra, jag fryser så. Jag är så kall."
"Jaha, lägg dig under täcket då", sa jag.
Haha, ja, det lät kul i mitt huvud i alla fall.

Vi har sån lyx som kan sova så länge ibland. Vi båda vaknade vid ett. Fatta länge vi sov.

Nu håller jag på och laggar middad. Det blir sprödbakad torsk, mos och paprikacréme fraiche. Mumma! Jag har dessutom kokat nyponsoppa så till dessert så blir det det tillsammans med vaniljglass och små biskvier. MmmmMmmm!

Nu kokar potatis, hej daaaaa!


Kommentarer
Postat av: Linda

kom och koka potatis åt mig :D

2008-10-26 @ 19:36:08
URL: http://hontiderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0