Dagens planer

God morgon!

Förutom idioterna nedan så är jag faktiskt glad. :P Vaknade idag av att Linda ringde och väckte mig. Onda ögat till dig! Nu sitter jag här och har precis ätit en macka med grevéost på. Gud så gott! :D

Jag har fått en jävla hosta och det gör sjukt ont i bröstet när jag hostar. Det liksom bränner.. Pratade med mamma igår och tydligen så är även mina syskon sjuka. Ont i halsen och hostiga.. och lite febriga.
Jag har dock bara hosta nu och lite snuva. Och så kliar det i halsen.

Ja, jag vet, jag vet, det är inge kul att läsa om mina krämpor.. Men ni får stå ut! ;P

I kväll ska vi fira Mange som fyller år på fredag. Ska bli kul. :) Klockan är ju rätt mycket redan eftersom jag sovit halva dagen. Så jag funderar på att klä på mig lite och sen dra till Oscarstorget och hämta min cykel. :D Ja, så blir det!

Puss & kram på er! ♥

ps; jag ber återigen ursäkt för ett osammanhängande inlägg.. ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0