Jag vann! | uppdat.

Haha, vad kul! För ett tag sen när jag satt på jobbet och hade extremt tråkigt, så satt jag och löste sudoku i en expressen som någon lämnat kvar.

När man löst klart det kunde man skicka in rätt svar till dom och vara med i utlottningen av en Sverigelott. Jag visste att min mobil inte kunde skicka sånt eftersom det är en betaltjänst men skickade trots det iväg ett sms med rätt svar.

Och idag så trillade det ner ett kuvert från Expressen i brevinkastet. Tänkte det måste vara reklam så min första tanke var faktiskt att bara slänga det.
Tur jag inte gjorde det.. ;P Nu måste jag ju skrapa och se om jag vann något! :)

Det måste ju förresten betyda att mitt namn stått med i expressen! haha

UPPDAT. Haha, jag vann igen!! Nog för att det bara blev en vinst på 25:- (lottens pris) men ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte funderat på att köpa en triss lott idag?

2009-08-18 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0